14 Aralık 2012

SEVMEKLE BAŞLAYACAK HER ŞEY

o değil de sevmek üzerine hiçbi şey dememimişim onu fark ettim
kurallara ne kadar bağlıymışım dilbilgiis kurallarına bile
dahi anlamındaki de ayrı yazılırmış her şey deki şey ayrı yazılırmış
noktalar virgüller yerli yerinde olmalıymış
söylerken hiçbi şey derken yazarken hiçbir şey mi yoksa hiçbi şey mi yazsam diye arada kalıyormuşum
yormuşum demek mesela kalıomuşum diyebilmek varken kendimi kası yor muşum
mesela kelimelerin ayrılması da
kelimeler doğru yerlerinden ayrılsalar nolurmuş ayrılmasalar nolurmuş
okunma derdim var
okuyanın çok umrunda sanki
kurallar.kendimle başbaşa oldugumu düşündüğüm anlarda bile.izlendiğimi düşünüp kurallar yaratıyorum.
kimse beni yanlış anlamasın diye bu kadar çaba göstermek neden?

o değil de, sevmek diyecektim aslında.dünya yine etrafımda döndü birden bi dilbilgisi tavrıyla.
ben seviyorum blog. çok seviyorum be.niye seviyorum bilmem.eskiden emindim sevgisinden.o bi insan. şimdi, sevdikçe, ya benm kadar sevmezse beni diye korkar oldum.kızların başına gelirmiş hep, arkadaşlarımdan duydum bikaç hikaye. önce oğlan severmiş kızı ayartmaya çalışırmış. o kadar iyi olurmuş ki kız severmiş, bu kez de oğlan sevmezmiş.
hep bi yarış hep birinin daha çok bi şey yapması
bi şey yapmalı hey bi şey yapmalı demiş atalarımız.
hayır.sevmekte bi şey yapmaya gerek yok. o kendisi oluyor. ol deyince oluyor.kim diyor. bilmiyoruz.bi o seviyor bi ben bi o bi ben. yapraklar bitinceye kadar.bitmesin istiyorum. o da ister mi.istiyorum diyor. ama gerçek mi. yoksa alıştığı için mi. ah ben bi dişiyim.çok fena dişiyim hem de. neden geçiyor aklımdan bunlar.

hani bi an vardır. sarılırsın. sevmiş mi sevmemiş mi umursamazsın. rüyaya dalmadan önce. sarhoş gibi, aklın tam yerinde değilken,biraz ne dediğini bilmezken. işte o an. sonsuza kadar sürse. güvenli sıcak.battaniyenin altı gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder