18 Mayıs 2011

İSYAN

yok yok sevgili ülkem,
okul bana göre deil, kimse okula gitmesin derim ben. siz de evet derseniz tüm okulları kapatıyoruz!
we dont need no education, demiş büyüklerimiz.

zerre kadar ilgi duymuyorum ki ben gıdaları koruma yöntemlerine. bi gün mecbur kalınca öğrenirim bi şekilde, internet var, kitaplar var...

ne gerek var ki şimdi!
burda çok değerli bir beyin eskiyor sevgili ülkem, yetiş!...

bandista der ki : özgürlük içinde özgürlük kafanda özgürlük sen nerdeysen orada... yersen... diyor
yiyesim geliyor.
ama yok rahat bırak beni var olan ülke bi defol git yahu!
yahu ben mi geldim sana, sen geldin alıkoydun beni! zerre kadar ilgimi çekmiyordun halbuki!bi çek git yahu...
pesküvitini de ananı da al git yahu...

markalarını reklamlarını da al git..
gerçeklerini memurlarını bürokrasini seçimini 12 haziranını tayyibini...
internetini sansürünü askerliğini terörünü pkk nı kürdünü türkünü savaşını ayrımcılığını asimilasyonunu...
gavurunu kafirini müminini zulmünü gazetelerini dergilerini
yandaş medyanı muhalif medyanı al git
ünlülerini ünsüzlerini al git
mezarlarını doğum hanelerini
kürtajlarını tanrılarını dinlerini tüm kutsallarını kitaplarını peygamberlerini
hocalarını papazlarını
profesörlerini
çok bilen herkesi sanatçılarını
meleklerini şeytanlarını cinlerini insanlarını hayvanlarını
tüm verdiklerini tüm başıma kaktıklarını güzel doğayı çirkin teknolojiyi düşünme gücünü
iman gücünü
hepsini al da git..
kime diyorduk?
kime hitaben diyorduk?
emir kipi kimeydi?
unuttum.

delireydim iyiydi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder