11 Nisan 2013

UP FALAN FİLAN...

up'ı izledim geçen gün tekrar.

yeni bi ders çıkardım, sevdiğim 2 insana söyledim.

sevdiklerim, beni hayatta tutanlar. ölürsem üzüleceğini düşündüklerim. intihar etmememin en büyük sebepleri.

onlar ölürse ne yaparım, ya da ayrılırsak mesela?
yaşamaya devam etmem gerek. niye, bok mu var? hayır, o kadar bağımlı olmamalıyım insanlara. eroinden ne farkları kalır o zaman...

bunun için ortak hayallerimiz olmalı. onlar yokken o hayalleri gerçekleştirmek için görevli hissetmeliyim kendimi. cennet şelalesine gitmek şart değil. mutlu olmaya götüren her şey olabilir.

dünyayı kurtarmak olmaz mesela. sikmişim dünyayı. ya da o beni sikiş demek daha doğru olur. ben kimim ki dünyanın neyini kurtarıcam.

----

insanlara manevi anlamda da bağımlı olmamak gerek. bunu öğreniyorum bu günlerde.

ne günlerden geldik be.. insansız yaşamak gerek,derdim bi zamanlar. korkardım, güvenmezdim. güçlü olmak isterdim. kalkanlar indi şimdi. sadece ayaklarımı sağlamlaştırmaya çalışıyorum. bu halde yıkılmak çok kolay zira.

----

hep bi ayar çekmek zorunda mıyız kendimize....

---

keşke saatlerce kitap okuyabilen biri olsam sonunda ben de. hala olamadım. çalışkan bi sosyoloji öğrencisi olamadım.

----

caz dinliyorum. ne kada da güzelmiş.

öpt bye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder