18 Nisan 2013

GİT

keşke içim dışım bir olabilsem şimdi.aktarabilmyi o kadar çok isterdim ki, her şeyi
olduğu gibi
güzelleştirmeye  çalışmadan.
eskiden yazardım. gözlerim yaşarırdı yazarken. bitince gurur duyardım her bi cümlemle.
hayran kalırdım kendime.
şimdi ağlamamak üzerine kurulu her şey.
niye?
ağlayınca güçsüz olduğunu kabul etmiş oluyorsun.
kabul ettikçe daha güçsüz oluyorsun.

şimdi bakıyorum gözyaşları gelecek gibi, meyilli, bırakıyorum o cümleyi.
soğuk, kötü tercüme edilmiş sözlere dönüşüyor içimden geçenler.

o yüzden yazmak sadece öğrenmek için, hatırlamak  için not almak demek artık. yazmak. cv ye eklenecek bi cümle için ufak bi adım artık. edebiyat yok. yakın vadede faydası yok. zamanımı adayamam çünkü çok riskli. belki bi bok çıkmayacak benden. belki edebi değerim hiç yok.

şimdi tüm cümleler anlamlı, anlaşılır. mecaz yok. hayat belki de ondan bu kadar gri. bu kadar plesantville.

konusan benden nefret ederdim eskiden, artık yazan beni de sevmiyorum.
--------
uzaklaşmak zamanı aslında. arkanda kalsın kırık kalpler. kendini anlatmaya çalışmaktan vazgeç. boşver. bu kırılan kalpler canı sıkılınca tamir de ediverir kendini, biliyorsun.

git. kapat bilgisayarı, telefonu.
iyi olduğunu bilsinler sadece, skandal yaratmaya da gerek yok.
haberleri falan geçtim, bütün dostlarının dertlerinden uzaklaş. sevgilinden uzaklaş. ailenden.. dünyanın halini, derslerini bırak.

düşünme demiyorum, bulunduğun mekandan uzaklaş sadece.
nerde olduğunu bilmesinler. çat kapı gelme ihtimali olmasın kimsenin. bikaç gün sadece.

anlatma derdini. dinleme kimseyi. düşün. düşünmeden edemezsin çünkü. canın mı sıkıldı? ağla, bağıra çağıra ağla! silme sümüğünü aksın gitsin, ağzına girsin, tuzlu, çirkin şey.göz yaşın da girsin (o da tuzlu ama o kadar çirkin değil sanki)

git. geyik yapma. git sadece. bi kendinle kal artık. bi delir. deliremezsin nasılsa, biliyorsun. gözlerin şişsin, uyu, uyan. alkollenme hiç. kafan ayık olsun. unutma o anları.

kendini dinlemeyi unuttun çocuk. dinleyemiyorsun, istesen de beceremiyorsun artık.

git biraz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder