22 Mayıs 2013

ahlakı batasıca alkol düşmanları

hükümet, chpli laikci teyze paranoyasına girelim diye elinden geleni yapıyor. iran mı oluyoruz, şeriat mı geliyor?! diye saçımı başımı yolarak ağıt yakacağım yakında.

sebeb-i kızgınlığımız şöyle:

http://t24.com.tr/haber/alkol-yasagi-komisyondan-gecti-ickiler-gizlenecek-arabada-sigara-yasak/230397

bok mu vardı? şimdi her bir maddenin gereksizliğine dair bi şeyler söyleyebilirim, ama o kadar vakit harcamak istemiyorum. kısaca bok mu vardı, diyorum. alkolü bu kadar gözden uzağa koyunca ne olacak? insanlar daha mı az içecek? içen insanın ne zararı var size? alkolik olmadan içen bi insanın ne zararı var? elalemin üniversitesinin kantininde içki satılıyor, bizde bahar şenliğinde bile (satılmamasını geçtim) kampüse içki şişesiyle (açık değil, çantanın içindeki şişe) giremiyoruz. arabada sigara içmek yasakmış. sanane? arabadaki diğer insanlar rahatsız olmuyorsa sanane?

bu kadar çok yasak olunca insanlar daha az mı günah işler sanıyorsunuz? internet diye bi şey var. hiç olmazsa yabancı diziler var, batılı yaşam tarzını eninde sonunda görecek bu gençler, eninde sonunda özenecek. erasmus'la bi yerlere gidecek, sıçıp batıracak orda ortalığı, alkol görmemişliği yüzünden. size ne? ne hakkınız var benim ne içeceğime bu kadar karışmaya?

son 10 yılda türkiyede yaygınlaşan muhafazakar tutum hakkında haberleri derleyesim var. ama yorgunum. azıcık düşünmek bile yoruyor, hepsini bi araya getirmek ne hale getirir kim bilir.

tüm boş alkol şişeleri götünüze girsin. bastırılmış cinsel istekleriniz sebebiyle rüyalarınızda görüyorsunuzdur belki girdiğini. çok ahlaklısınız ya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder