28 Mart 2014

o değil de, seviyorum burayı. yıllardır benim pislik karanlık yerlerimi tanıyan 1-2-3-4 kişi dışında, bana geçmişimi hatırlatan tek yer burası. bi de günlükler var tabi ama kim durup dururken gidip günlüklere bakacak, kitaplığı taşımayacaksa... evet, kitaplığı düzenlemem, oda değiştirirsem taşırım. misal ben ev de süpürmem. gözüme çok batan toz topakları olursa bi havlu kağıtla toparlayıp çöpe atarım. ileride çocuğum olursa astım gibi hastalıklara bağışıklık kazandırmayı planlıyorum bu yöntemle. çok mantıklıyım di mi, hı hı evet.

al bunu dinle: Indila

son zamanlarda fena taktım. acıklı sesli bi fransız hatunun elektronik zımbırtılarla süslenmiş şarkıları.. kulaklıkla çok güzel gidiyor.

O değil de, şarkı TATU'nun all the things she said'ini hatırlattı nedense. Sahnede öpüşen lezbiyen rus şarkıcısı arkadaşlar, ilk çıktıklarında ne olay olmuşlardı. genç kız dergilerinde posterleri filan veriliyordu. şarkı da güzeldi. bu sene rusya'daki kış sporları olimpiyatları'nda kullanıldıydı bu şarkı da nası sinir olmuştum nası... putin bey, eşcinsel düşmanlığını konuşturmuştu halbuki olimpiyattan önce.. birilerine tepki olsun diye bi şeyler üretirsin, o tepki gösterdiğin kişi/kurum/her ne boksa alır ürettiklerini kendini övmek için kullanır. neyse bak şarkı dinlerken ordan oraya atlayıp kendi kendime sinirlenebiliyorum, ne güzel. bence tek başıma yaşayabilirim ben.

kendi kendime konuşup gülüşmeye ihtiyacım var diye geldim buraya ey varolmayanülke, boş yere başka beklentin olmasın.

bu sırada bilgi vereyim, sanırım sigara bağımlısı gibi bi şey oldum. 5 günde bi paket bitiriyorum. çok değil. ama cebimde bi paket olmazsa huzursuz oluyorum. aslında sigaraya biyolojik olarak bağımlı değilim, ona sahip olmaya bağımlıyım. nerde eleştirdiğim şey varsa ona tutulayım zaten. neydi o laf istemediğin ot burnunda bitermiş mi? onun daha ayıplı bi versiyonu vardı, onu yazsam okuması daha güzel olurdu.. ilerde okuyunca yanağımdan makas alırdım.. neyse artık.

şimdi düşündüm de, tatu rus muydu, şarkıları hep ingilizce? neyse ruslarla bi ilgisi varmış ki olimpiyatlarında çaldılar...

şimdi kalkmalıyım. giyinip çıkıp,hayata karışmalıyım. karışmanın sınırı ne? ben hep karışıyormuş gibi yapıyormuşum hissine kapılıyorum da.

boşverdik. susulsun.gereksizse sönsün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder