28 Mart 2014

akademik ilişkiler

az önce fark ettim ki, beni anlamasını beklediğim ama anlamadığını fark ettiğim hocama trip attım. mail gitti, dönüşü yok. rezil oldum mu, oldum. ben de böyle bir insanım, daha öğrenecek çoook şeyim var. ölmek için erken, bu tavrım, yaşamak için bi sebep daha doğurdu... adam bi daha cevap vermez tabi.. 

ah ah.. bizim bölümdeki hocaların dedikodusunu yapabileceğim bi hocaya ihtiyacım var. kime güvenebilirim, kim benim kafaya hoşgörü gösterir, kimle tez yapsam daha iyi... kim bana takmaz... hepsinde bi muhafazakar/islamcı tavrı sezdiğim için, kime yanaşacağımı, başıma ne işlerin açılacağını kestiremiyorum. ah bu ben... belki de insanların fikri önemli değil, belki anlaşacağız.. ama sendişe endişe.. 

sadece fikri değil bi de yetersizlik, odaklanamama sorunu var ki, iki senedir üstümden atamadım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder