28 Şubat 2013

korkuyorum. yeni bi işe başlama sürecindeyim. görüştüm. bi iş yapacağım, beğenirlerse devam edeceğiz.
ya beğenmezlerse?
öğrenci cvsi.
orda burda yapılmış, profesyonelleşilmemiş alanlar.
kendini pazarlamayı hiç beceremeyen bi tip.
çevresinde herkesin sırıttığı bi tip.
herkes sırıtıyor. arkasındaki düşünce anlaşılmasın diye durmadan sırıtıyor.
zor geliyor. akıllarından geçenleri anlamaya çalışmak zor geliyor.
tırstım resmen.
yine bi öğrenci işi, ama biraz daha ciddi.
korkuyorum.
ya beğenmezlerse.
ya ben gerçekten bi bok beceremeyen biriysem?
ilk kez açık yüreklilikle yüzüme söylenmiş olacak bu.
öncekilerde hep işimi iyi yaptığımı söyleyenlere karşı durup, rahatsız olduğum etmenler sebebiyle işten ayrılmıştım.
ya şimdi öyle olmazsa?
ya daha baştan reddedilirsem?
ya eski işlerim zaten çok basittiyse, işi seveyim diye gaz verdiyse yöneticilerim?

niye bu kadar korktum ki.
yaklaşık 5 aydır çalışmıyorum.

sakin ol ve o elindeki kahveyi yere bırak.
git bi yarım saat uyu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder