2 Temmuz 2012

...NAPTIN?

tehlikeli oyunlar oynuyorum albayım. misal abimin bilgisayarını kullanırken kahve içiyorum. 2 günde bir içtiğim nesneyi döktüğümü ve dün hiç bi şey dökmediğimi düşünürsek, çok riskli.
misal gelecek 2 hafta için 2 gün boşum sadece, bugün ve yarın. ve ben yl için bi şey yapmıcam. neden? canım hiç istemiyor.
aslında istanbul üni ne gidip bi gezsem, bi kütüphanesini kurcalasam ne güzel olma mı? olur. ama çok uzak.

başka bi blog açtım geçenlerde, varolmayanülkem iyice kusmuk doldu dedim, kişisel saçmalıklarımı başka bi yere yazayım dedim...bi zamanlar sevgili ülkeme sadece gezdiğim gördüğüm farklılıkları yazıyordum, dedim..
sonra ne oldu? bloğun ismini internet geçmişimden buldum, lakin mail ve şifre? yok . bi blog ismini de boşa harcadım... özür dilerim, o ismi almak isteyen herkesten.

---
alışveriş merkezlerinden içime doğanlar pek edebi değil, ama not düşmezsem kendi tarihime ayıp olur. unutuyorum iki gün sonra.

du yeni bi sayfa açayım. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder