16 Temmuz 2012

KAYA

çok kötüyüm be blog. istanbul üni'nden red cevabı aldım. antropoloji mezunu olmayanlar başvuramıyormuş yükseğe. daha önce bölüm dışından basvuranlar yalancıktaan başvurduğu için, derslere hiç gitmediği için, mezun olmadığı için bir iki senedir böyleymiş durum.

omuzlarım çöktü hemen.
bi de hocaların yolladıgım mailleri hiç sallamadıgını fark ettim gidince. ismimi biliyorlar, maili okumuşlar, cevap vermemişler. neden? neden çatlattınız beni? ayağınıza kadar geldim de ne değişti? oturtup derdimi düzgünce anlattırmadınız bile. ayıp değil mi, hiyerarşinizin keyfini sürmek mi istediniz..

neyse..
napıcam ben şimdi.
diğerlerine başvururum. -ler dediğime bakma, çok fazla seçenek yok.
ama çok yorgunum.

zorunluluk.
para kazanmak+kariyer edinmek.
son yıllarda dünyamı çirkinleştiren hayattan soğutan işte bu iki zorunluluk.
zor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder