5 Ocak 2012

BUGÜN MÜBAREK GÜN

bugun nedim şener ile ahmet şık ın duruşması varmış. ece temelkuranın twitter ından öğrendim bunu. normalde twitter ı çok takip etmiyorum. dün e.t. nin habertürk ten ayrıldığını duyunca bu konuda bi şey yazmış mı diye bakmıştım profiline. bi baktım duruşma varmış.

sonra haber sitelerine bakayım dedim. rezalet. gazeteler adeta gizliyor duruşmayı. insanların yaşadığı heyecanı duyurmuıyor. sosyal medya olmasa şu ülkede verilen adalet özgürlük savaşından zerre haberimiz olmayacak.

haklı ya da değil bilmiyorum. ama bi kitap yazdığı için aslında gazetecilik yaptığı için sorguladığı için tutuklanan bi insan var. gazeteciler tutuklanıyor ey halkım unutma bizi!

nefret ediyorum medyamızdan. ntv nası bi u dönüşü yaptı, nası bi yalaka hale geldi tarafsız gazetecilik ayağına...

önümüzdeki saatlerde açıklanacak sanırım duruşma sonucu. tahliye mi tutukluluklarına devam mı? göreceğiz. gazeteciler ve destekçileri çağlayan da adliye önünde bekliyormuş tivitlerden anlaşılan. kaç kişi var acaba.

muhalif medya dışında tv de göze sokulan kanallardan kaçı kaç dk olarak verecek bunu acaba ana haber bülteninde? kaç dizi kaç reklam arasına sıkıştırılıp geçiştirilecek acaba bu haber.

ama yalnız değiliz en azından. hala var deliler. mutlu ve umutluyum.
para bi şekilde kazanılır sevgili insan, ne kadar insanca yaşadığının farkında mısın? nelere boyun eğiyorsun?
kimler nasıl ölüyor? kimler ne için suçlanıyor? kimler kaka ilan ediliyor ve sen hemen inanıveriyorsun farkında mısın?

fahrenheit 451i hatırlar mısın hani? insanların sürekli alışveriş yapıp gülümsediği, tv programları izlediği, muhabbet etmediği... ve kitapların yasak olduğu? hani her şey para içindi rengarenk yaşam içindi. özgürdü herkes parası olduğu oranda ve para için uyuşturulmuştu kafalar...

ya da 1984 ü hatırlar mısın hani her evde bir big brother ın olduğu ve en ufak bir yanlışında seni görüdüğü ve hemen tutuklandığın... hani komünizmin kötü yüzü vardı orda. hani her şey devlet içindi ve devlet için uyuşturulmuştu kafalar.

istemiyorum ikisini de. benim gibilerin çok olduğunu da biliyorum. ben sadece rahatça düşünebilmek istiyorum. kafam özgür olsun. pis paranız ve kariyeriniz sizin olsun. yalnız değilim biliyorum. eskiden ölmek isterdim uyuşmak istemediğim için. artık inadına yaşayabileceğime inanıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder