8 Kasım 2010

KÖŞEDEKİNDEN YÜKSELEN ÇIĞLIK

Nasıl anlatmalı bilmiyorum ki..
Katlanamıyorum size, hiçbir-i-size.
yabancı olsanız "eyvallah" der geçerdim
ancak ve lakin ve fekat
yabancılıktan kurtulduğunuzda
anı yaşamak ne zor!
Misal: bir an varsanız bir an yok olun istiyorum
ancak lakin ve fekat.. ler hep peşimdeler
"cık"
mümkün değil

Halbuki nasıl desem?
kıçımın kenarısınız...
Biliyorsunuz işte şaşkın rolü yapmayın bana,
ben de sizin için kıç bezinden öte değilim.
Sıçarsınız silersiniz..
İstiyorum ki tuvalet kağıdı olalım
Eski bezi yıkayıp kullanmak .. nasıl desem.. pek sağlıklı değil gibi!


Aslan burcuyum ulen ben!
Acayip lider ruhluyum öyle böyle değil!
İstesem hepinizin ağzına sokarım kıç bezlerinizi,
Ama işte.. yoğum ben
Gidin başımdan

Ayaklarım bile uyuşmuş..
içmişim bi güzel
uzak yollardan gelmişim
rahatım..

defolun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder