30 Ekim 2010

HABERLER
  • Son günlerde Küçük İskender'le acayip bi muhabbet edesim var neden bilmiyorum, o konuşsa ben dinlesem, o içse ben izlesem, o içse ben içsem...gibi. Bneden yana bi konuşma olmasın hiç. Lakin az önce şu yazısını okudum ve bi hayalleri bırakasım var neden bilmiyorum.=)
  • Fanzin okuyasım var bi de şu sıralar. Benim gibi sıradan insanların sıradan öykülerini çok önemliymiş gibi yayınlamaları arsızca bi sırıtış yayıyor suratıma. Evet o fotokopi dergilere para verip alıyorum. Evet zevk de alıyorum sansürden nasibini almamış küfürlü yazıları okurken. Hayat sokakta.
  • 1001 Belgesel...e gidiyorum. Ayrıntılı bi yazı yazmak lazım tüm belgesel filmler hakkında. Hepsi çok değerli, farklı yönlerden hepsi çok güzel.. Ama nerden başlasam bilemiyorum belki başka zaman.
  • Bu blog gereksiz yazılarla dolmaya başladı. Kendimi tutsam mı.. Uzunca yazmaya gücüm yok, illaki anlatasım da var. İşte ikilemim bu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder