29 Ağustos 2012

huzur gibi

kahve eşliğinde ışık alan bi odada bira.fm dinlemek.

bugün bi arkadasım evleniyor (bugun evlenmiyor, yemek yicez, olsun bence bugün evleniyor). aman da yaş kaç olmuş o kadar büyümüş müyüz, aman da tüh evde kaldım değil. düğünsüz göbek atmasız evleniyor. korkunç gelin topuzu olmadan. düğün salonlarına bi sürü para vermeden evleniyor. gurur duyacağım bu işin altından kafayı yemeden kalkabilirse. düğün piyasası ondan nefret ediyor ama olsun. ben seviyorum, bu sevgi ona yeter bence. ben önemli bi insanım sonuçta.

bu arada, yüksek lisansa kabul aldım. panik içindeyim, çaktırma. iş bulmak/burs bulmak..bu arada dersleri becermek...

olur bi şekilde. huzur da olsun yeter.

selametle

2 yorum:

  1. ah o aynı tornadan çıkmış gelin topuzları! birden gözümde canlandı da;)çok fena!

    yüksek lisans için tebrikler bu arada! bence lisanstan daha heyecan verici...

    YanıtlaSil
  2. işin altından kalktılar, kafayı yemeden:)korkunç gelin topuzu olmadan evlenenlerin istatistiği olsa keşke. merak ettim şimdi.

    bence de daha heyecan verici. daha yusuflatıcı hem de:)

    YanıtlaSil