1 Mart 2012

ŞŞŞŞT...

ikilemlerim var

insanların çok konuşmasından, sürekli kendini anlatmasından rahatsız oluyorum ama facebook ta beni anlatan şeyler paylaşmaya çalışıyorum.

insanların anlaşılmak için bu kadar yırtınmasını aşağılık buluyorum ama anlaşılmak için yazıyorum.

tek farkım, fazla konuşmuyorum.

çok konuşuyoruz.biz insanlar. az görüşüp çok fikir beyan ediyoruz. sanal ortamda görüşmeyi görüşme saymıyoruz hala, ama yüzyüze olunca çoğu zaman sanal halimizden daha az samimi oluyoruz. zamanımız hep kısıtlı, biz konusalım, birileri dinlesin, sonra defolup gidelim istiyoruz. dinlemek umrumuzda değil. bilgimiz olmadan fikir ediniyoruz. hepimiz filozof kesiliyoruz. okumadan yazma hakkı görüyoruz kendimizde.

şu an yaptığım gibi.
ben kimim ki yazıyorum? okumak varken, nerden geliyor bu çok bilmişlik. hepimiz toplumdan şikayetçiyiz, herkes koyun, bi biz farklıyız. ağzına sıçtığımın farkı. kendini beğenmek işe yaramaz verimsiz bi yönde gelişiyor.

-----
daha az konuşmalıyım. konuşunca çoğu zaman hiçbi şey değişmiyor. enerjim az, düzgün harcamalıyım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder