19 Aralık 2010

HABERLER
  • Kafam yine istemediğim düşüncelerle dolu, çünkü varolanülke'ye uyum sağlamak zorundayım. Bitirme yapmam gerek. Arada işe gidip geliyorum, ama ayrılıyorum bu ay. Sonrasında yeni iş bulma derdi olacak, aynı hatayı yapmamam gerek, istemediğim bi işe sırf iş olsun diye girmemem gerek.

  • Büyük oyunlara dahil olmadan, kendim yazdığım bir oyunda oynamak dileğim. İş hayatı bilgisayar oyunu gibi, karakterler yarat, onlara görevler ver, iyi oyna, başarılı ol, senin kuralına göre oynamayan kaybetsin. Ama sadece senin oyununu kaybeder, ya kendisi de bi oyun yazarsa? İnsan kendi yazdığı oyunda da başarısız olabilir elbet... Denemeden bilemezsin yine de. Kendim yazmam lazım, yazana kadar bikaç şey daha denemem lazım.

  • Gönüllülükle yaşamak isterdim ömür boyu. Gönüllü işler yapsın herkes, alsın versin, ekonomiye değil birbirine can versin. Documentarist'te gönüllü görevli oldum 8-11 Aralık'ta. Ayrıntılı bi yazı yazsam yeri var aslında, ama toparlamam gerek kafamı.

  • Ben mi çok hayalci yaşıyorum, yoksa diğerleri mi çok açgözlü? Çok para kazanmasam da istediğim işi yapmak istiyorum sadece, çok şey mi? Çalışırken geçirdiğim saatler işkence olmasın istiyorum... I ıh...Denemeden, onların deyimiyle "sürünmeden" vazgeçmeyeceğim.

  • Cennet Sineması(Cinema Paradiso) nı izledim. İçim ısındı. Sinema, makinist, İtalya, çocuklar, hayaller, taş sokaklar, perde, yağmurlar, sinema görmemiş seyirci, meydanın delisi... Çok sevdim. Okulun kütüphanesinde ilk kez film izledim. Bu arada, gelip geçerken yaptığı işe (tüm gün film izleme imkanı olduğu için ) özendiğim görevli bana işinden şikayet edince, "galiba her şeyiyle memnun olacağın bir iş yok dünyada Hüs" diyecek oldum kendime. Sonra vazgeçtim, o görevli kadınla ben aynı kişi miydim ki? Sevdiklerimiz farklı demek ki..
  • Dergimizin ilk sayısı 2011 Ocak'ta çıkacak. Sevdim bu işi, ikinci sayı için çalışmaya başladık bile.

  • Şimdilik bu kadar...bitirmeye dönmek lazım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder